O nas

Z KIM BĘDZIESZ PRACOWAĆ?

Nasz zespół

Nasz zespół który zawsze dba o najważniejsze potrzeby personelu

Karol
Założyciel Contact Center One Best

Odpowiada za zarządzanie sferą szkoleniową firmy, w tym projektowanie i wdrażanie strategii edukacyjnych. Jego rola koncentruje się na podnoszeniu kwalifikacji zespołu i zapewnieniu wysokich standardów szkoleń, co wpływa na efektywność i rozwój organizacji.

Karolina
Prezes Zarządu

Odpowiada za kierowanie strategicznym rozwojem firmy oraz podejmowanie kluczowych decyzji operacyjnych i biznesowych. Skutecznie rozwiązuje kryzysowe sytuacje i zarządza trudnymi wyzwaniami, zapewniając stabilność i rozwój spółki.

Marcin
Dyrektor Operacyjny

Zarządza kluczowymi kwestiami operacyjnymi oraz nadzoruje rozliczenia finansowe. Odpowiada także za zarządzanie bazami danych oraz utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie technicznym i raportowym.

Żaneta
Asystentka Zarządu

Zapewnia wsparcie administracyjne i organizacyjne, zarządza korespondencją i dokumentacją oraz koordynuje spotkania i podróże służbowe. Przygotowuje raporty i prezentacje, nadzoruje dział HR oraz koordynuje prace Back Office.

Justyna
Manager

Zajmuje się zarządzaniem zespołem sprzedażowym, motywowaniem oraz organizowaniem pracy konsultantów. Odpowiada za realizację strategii rozwoju przedsiębiorstwa, reprezentowanie firmy w relacjach z klientami oraz kontrolowanie realizacji miesięcznych celów zespołu.

Marta
Trener Główny

Odpowiada za realizację szkoleń wstępnych dla konsultantów oraz prowadzenie coachingów indywidualnych. Dzięki jej pracy zespół osiąga wysoki poziom umiejętności i kompetencji, co przekłada się na doskonałe wyniki sprzedażowe i obsługowe.

Kinga
Manager HR i Administracji

Odpowiada za procesy rekrutacyjne oraz sprawy administracyjne związane z zarządzaniem personelem. Dba o pozytywny wizerunek firmy.

Aleksandra
Back Office

Zajmuje się wsparciem administracyjnym i operacyjnym, w tym obsługą dokumentacji oraz wprowadzaniem danych.

Wystarczy decyzja i jedno kliknięcie…

Szybko się rozwijamy i szukamy odpowiednich osób, które będą rosły razem z nami. Jednocześnie możemy przyjąć tylko kilku nowych członków zespołu.

Poznaj aż 13 różnic pomiędzy nami a innymi call center…

Więc jeśli jesteś gotowy, aby zmienić swoje życie, czas na
działanie jest teraz.