O nas
Referencje naszych klientów
Kim jesteśmy?
Contact Center One Best jest firmą prowadzoną przez małżeństwo – Karola i Karolinę Froń.
Już od ponad 12 lat współpracujemy z polskimi firmami – dostarczając im konkretnych i mierzalnych rezultatów w postaci wzrostu przychodów oraz poprawy wydajności operacyjnej.
⇒ Contact Center One Best wielokrotnie osiągało najwyższe wyniki na rynku w Polsce pod względem wolumenu sprzedaży i jakości obsługi klienta.
⇒ Przeprowadziliśmy ponad 9 000 000 rozmów sprzedażowych, co dało nam głębokie zrozumienie dynamiki rynku i potrzeb klientów.
⇒ Współpracowaliśmy z czołowymi firmami w Polsce, w tym z Play, KRD, T-Mobile, Orange i Zepter, a także z ponad setką innych przedsiębiorstw z różnych sektorów.
Ta różnorodność doświadczeń pozwoliła nam wypracować uniwersalne, a zarazem skuteczne metody zwiększania sprzedaży, które sprawdzają się w różnych branżach.
Zatrudniliśmy i przeszkoliliśmy ponad 5000 pracowników. To z kolei nauczyło nas, jak budować i zarządzać wydajnymi zespołami sprzedażowymi, co jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy.
Jesteśmy na tyle pewni skuteczności naszych metod, że gwarantujemy wzrost sprzedaży firmom, które zdecydują się je wdrożyć.