OPIS
Poszukujemy dynamicznej i zorientowanej na cele osoby na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji do naszego zespołu w Call Center. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za cały proces rekrutacji, od identyfikacji potrzeb kadrowych po zatrudnianie najlepszych kandydatów. Jeżeli masz doświadczenie w rekrutacji i chcesz pracować w zespole, który dba o rozwój talentów, ta oferta jest dla Ciebie! Kim jesteśmy? Contact Center One Best jest firmą prowadzoną przez małżeństwo – Karola i Karolinę Froń. Już od ponad 12 lat współpracujemy z polskimi firmami – dostarczając im konkretnych i mierzalnych rezultatów w postaci wzrostu przychodów oraz poprawy wydajności operacyjnej. ⇒ Contact Center One Best wielokrotnie osiągało najwyższe wyniki na rynku w Polsce pod względem wolumenu sprzedaży i jakości obsługi klienta. ⇒ Przeprowadziliśmy ponad 9 000 000 rozmów sprzedażowych, co dało nam głębokie zrozumienie dynamiki rynku i potrzeb klientów. Obowiązki:- Publikacja ogłoszeń, następnie selekcja aplikacji.
- Umawianie spotkań rekrutacyjnych zdalnie oraz stacjonarnie do biura.
- Zatrudnienie Zleceniobiorców oraz podpisywanie umów.
- Rozliczenia Zleceniobiorców.
- Przeprowadzanie akcji marketingowych celem przyciągnięcia kandydatów do pracy.
- Prace zlecone przez Prezesa oddziału.
- Zamawianie materiałów biurowych, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura.
- Dbanie o wizerunek firmy oraz przestrzeni biurowej.
- Weryfikacja procesów wewnętrznych oraz ich zgodność z polityką firmy.
- Kontrola nad dokumentacją biura.
- Zarządzanie treścią i marketing internetowy: Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz profilach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- Tworzenie postów w mediach społecznościowych, planowanie kampanii promocyjnych oraz monitorowanie wyników działań marketingowych.
- Przygotowywanie materiałów graficznych w Canvie (banery, posty, ulotki, wewnętrzne treści).
- Nastawienia na realizację zadań, planów.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży pokrewnej ,bądź Call Center / sprzedaż/ HR.
- Samodzielność i szybkość w działaniu.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zarządzania czasem.
- Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami.
- Kreatywność oraz zdolność do tworzenia angażujących treści marketingowych.
- Skrupulatność, dokładność oraz dbałość o szczegóły, szczególnie w kontekście pracy z dokumentacją prawną i kadrową.
- Proaktywne podejście do obowiązków oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę chyba, że preferujesz umowę zlecenie
- Miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
- Pracę na samodzielnym stanowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w interesujących projektach.
- Nienormowany czas pracy w modelu hybrydowym (praca mieszana zdalna i stacjonarna w biurze w Częstochowie)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Miejsce pracy: Częstochowa, ul. Drogowców 2